بیمه تکمیلی
اطلاعات خدمت
نام خدمت: بیمه تکمیلی
کد خدمت: 141
سامانه خدمت: سامانه درمان بیمه دی
اطلاعات خدمت
کارشناس خدمت: خانم قاضی
شماره تماس: داخلی: 2673
شماره واتساپ:
آیین نامه و سیاستهای استفاده از خدمت
♦ دوره بیمه تکمیلی از اول تیر تا آخر خرداد سال بعد می باشد.
♦ افراد برای حذف یا اضافه افراد خانواده، پدر و مادر یا افراد تحت تکفل می توانند درخواست خود را از ابتدای خرداد ماه تا آخر تیر ماه آن اقدام نمایند.
♦ افرادی که در میانه دوره بیمه تکمیلی استخدام می شوند، ازدواج می کنند و یا صاحب فرزند می شوند فقط می توانند تا دو ماه پس از تاریخ استخدام، عقد ازدواج و یا تولد فرزند اقدام به بستن قرارداد با بیمه تکمیلی نمایند؛ در غیر اینصورت بایستی تا انتهای دوره بیمه (آخر خرداد ماه پیش رو) صبر نموده و از ابتدای دوره بعدی بیمه (ابتدای تیرماه پیش رو) تحت قرارداد جدید قرار بگیرند.
♦ اگر بیمه شونده اصلی یا فردی از اعضای خانواده وی، تحت پوشش بیمه تکمیلی باشد و در میانه زمان قرارداد بیمه فوت نماید یا بازنشست شده باشد و بیمه شونده یا فرد فوت شده از تعهدات بیمه استفاده نموده باشد، بایستی تا انتهای دوره قرارداد، مبلغ بیمه را پرداخت نماید؛ ولی اگر از تعهدات بیمه تا زمان فوت یا بازنشستگی استفاده ننموده باشد، بیمه شونده اصلی می تواند قرارداد بیمه را فسخ نماید.
♦ افرادی که قصد انصراف از بیمه تکمیلی را دارند، فقط می توانند در انتهای دوره بیمه تکمیلی به این کار اقدام نمایند.
♦ افرادی که سرپرست خانواده نیستند و پدر یا مادرشان تحت تکفل بیمه ای آنان نیستند بایستی مبلغ بیمه تکمیلی را به طور کامل پرداخت نمایند؛ ولی کسانی(همکاران مرد یا زن) که پدر یا مادرشان تحت تکفل آنان می باشند، مبلغ بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل شان نصف خواهد شد.
♦ پرداخت حق بیمه از تاریخ استخدام، ازدواج، تاریخ تولد یا انتقالی در فیش حقوقی اعمال می شود؛ همچنین دریافت خسارت از بیمه نیز از همان تاریخ به افراد تحت پوشش تعلق می گیرد.
♦ مدارک لازم برای اضافه نمودن فرد جدید در بیمه تکمیلی: شناسنامه نوزاد و والدین، عقدنامه و شناسنامه، طلاق نامه و شناسنامه، گواهی فوت و شناسنامه، گواهی تکفل از بیمه تامین اجتماعی و شناسنامه
نام و نام خانوادگی:
سوال شما:
CAPTCHA