تودیع و معارفه مدیر مرکز فاوا دانشگاه برگزار شد تودیع و معارفه مدیر مرکز فاوا دانشگاه برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1400/7/24 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، مراسم تودیع و تکریم دکتر میرطاهری، مدیر سابق و معارفه دکتر صنعت پور، مدیر جدید مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خوارزمی، در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور رییس دانشگاه و معاونین ستادی برگزار شد.
  دکتر حبیبی رئیس دانشگاه، ضمن ابراز خرسندی از توجه به ضرورت تغییر و تحول در دانشگاه توسط مدیریتها پذیرفته شده است گفت: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات از مراکزی بود که رویکرد و انرژی جدیدی را ایجاد کرد، بسترهای توسعه، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری فراهم شد و اقدامات بسیار مفیدی در این بخش انجام گردید. دکتر حبیبی ضمن تقدیر از عملکرد و توانمندی دکتر میرطاهری، اظهارداشت: فاوا قلب تپنده دانشگاه است و پویایی و موفقیت این بخش  از عوامل توسعه و پویایی سایر بخش های دانشگاه است. دکتر حبیبی در خصوص چشم انداز مرکز فاوا دانشگاه گفت:  این مرکز باید به سوی دیجیتال کردن تمام فرایندها گام بردارد و در این مسیر نقش نظارتی این بخش بسیار ضروری است. 
در ادامه دکتر شنبه زاده، معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دکتر میرطاهری در حوزه IT 
که سبب به حداقل رساندن حضور فیزیکی و حل معضل فاصله تهران و کرج، برداشتن گام های موثر در هماهنگی و ایجاد لایه های مختلف و متعدد اطلاع رسانی شد، ادامه داد: با توجه به حجم کاری در مرکز فاوا و پژوهش های در حال اجرا ، اطلاع رسانی، بیش از پیش ضرورت دارد. وی عنوان کرد : توسعه و حمایت از بخش های مختلف دانشگاه  بدون ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود.
 سپس دکتر میرطاهری گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان مدیریت این مرکز ارائه داد و گفت: در دوره تصدی مدیریت مرکز فاوا، بطور جدی تحقق اهداف و رویکردهای دولت الکترونیکی پیگیری شد. وی توجه به زیرساخت ها، آسیب شناسی و ارائه راهکار برای توسعه اهداف فناوری اطلاعات و ارتباطات را ضروری دانست و بیان کرد: فرهنگ سازی برای پیشبرد چنین فعالیت هایی نقش بسیار مهمی دارد. مدیر سابق مرکز فاوا دانشگاه ضمن تشکر از اعتماد و حمایت دکتر حبیبی، از همکاران و کارشناسان این مرکز تشکر و قدردانی کرد. 
 دکتر صنعت پور نیز ضمن اشاره به اقدامات موثر در حوزه فاوا به بیان عناوین و برنامه های راهبردی فاوای دانشگاه پرداخت و با اشاره به برنامه های راهبردی فاوا تا کنون و چالش های حوزه فاوا اظهار داشت: با استفاده از تجربیات و اقدامات انجام شده مدیران سابق و حمایت کارشناسان این حوزه  بتوانیم در اجرای پروژه های طراحی شده به موفقیت دست یابیم.
در پایان حاج آقا فیاض معاون دفتر نهاد رهبری نیز برای دکتر میرطاهری در اهداف پژوهشی و دکتر صنعت پور در مدیریت فاوا آرزوی موفقیت کرد. 

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1324 بار   |   دفعات چاپ: 168 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر