برگزاری جلسه شورای دانشگاه برگزاری جلسه شورای دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1400/4/23 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه روز سه شنبه  ۲۲ تیرماه جلسه شورای دانشگاه بصورت مجازی با حضور ریاست دانشگاه ، معاونان، روسای دانشکده ها و ... برگزار شد.
مباحثی که در این جلسه مطرح شد شامل:
ارائه گزارش و بحث وتبادل نظر در خصوص شیوه نامه تمام وقت ویژه اعضای هیئت علمی
گزارش اقدامات انجام شده مربوط به پیاده سازی ساختار و تشکیلات دانشگاه
ارائه گزارش وبحث و تبادل نظر در مورد تأسیس دانشکده ها و... بود.
در ابتدای جلسه آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه در خصوص افزایش حقوق ۵۰ درصدی کارکنان دانشگاه گفتند: بعد از اعمال این افزایش با همکاری مدیریت اموراداری احکام معوقات کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه صادر شد و با هماهنگی بعمل آمده نسبت به پرداخت این معوقات در اسرع وقت اقدام لازم صورت می گیرد.
ایشان همچنین در مورد طرح همسان سازی اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز عنوان کردند این همسان سازی با رعایت سقف تعیین شده صورت گرفته است.
دکتر حبیبی در مورد پیاده سازی ساختار و تشکیلات دانشگاه گفتند: بر اساس طرح مطرح شده در هیئت امنا موارد مربوط به تشکیلات و ساختار جدید دانشگاه ابلاغ شده است و می بایست پردیس ها و دانشکده ها تقویت شوند ما باید بدانیم به کجا می‌خواهیم برسیم و چه طرحی پیش رو داریم.
ایشان افزودند:  از نظر محتوایی دانشکده ها می بایست برنامه ریزی لازم را انجام دهند و اولویتها را در چارچوب برنامه راهبردی، سند جامع علمی کشور و بیانیه دوم مقام معظم رهبری مشخص نمایند. ریاست دانشگاه در پایان پیشنهاد دادند: کارگروهی تشکیل شود که نظرات افراد از داخل و خارج دانشگاه را جمع آوری نماید و در جلسات بعدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد .
سپس آقای دکتر عبداللهی معاون آموزش دانشگاه در خصوص شرایط اولیه درخواست طرح تمام وقت ویژه اعضای هیئت علمی، مراحل اجرای همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، شرایط و اقدامات ضروری اولیه در برنامه ریزی دروس اساتید جهت نیمسال تحصیلی مهر ۱۴۰۰ و میزان حق التدریس دانشکده ها و ... توضیحاتی ارائه دادند. و حاضرین در جلسه سوالات خود را مطرح کردند.
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2194 بار   |   دفعات چاپ: 208 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر