گزارش اختتامیه تیتر۱ گزارش اختتامیه تیتر۱

 | تاریخ ارسال: 1399/12/5 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دوم اسفند ۱۳۹۹ اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی به عنوان تیتر ۱ در دانشگاه خوارزمی با حضور مسئولان استانی، دانشجویان فعال در حوزه نشریات و مدیران دانشگاهی با محوریت تجلیل از نشریات برگزیده دانشجویی در جشنواره تیتر ۱ برگزار شد.
دکتر تهامی معاون فرهنگی و اجتماعی با بیان راهبردهای فرهنگی و امکانات موجود، استفاده از توان دانشجویان در حوزه نشریات تخصصی و عمومی کانونها و انجمنهای علمی را موجب تحول افکار دانشجویی و اندیشه ورزی ذکر کرد.
حجت الاسلام هاشمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اهمیت رسانه در قرآن، شناخت فرستنده و مخاطب در رسانه و تولید محتوای فاخر، وجود رسانه‌های متعهد در حوزه دانشگاهی و تخصصی را لازمه رشد و توسعه جامعه یاد کرد.
دکتر دهقان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اقدام دانشگاه خوارزمی و راه‌اندازی دبیرخانه فرشتگان سلامت جهت تجلیل از شهدای مدافع سلامت را مقدمه‌ همکاری‌های فرهنگی بین دانشگاه خوارزمی و علوم پزشکی دانست و هرگونه همکاری و مشارکت در برنامه های فرهنگی را لازمه رشد و توسعه دانشگاهیان استان ذکر کردند.
دکتر فرشباف دبیر کارگروه ارتباط با صنعتگران، مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی دانست که چهار ضلع حکومت، مردم، رسانه و خرد دانشگاهی و وجود این چهار عنصر را در کنار همدیگر بسیار تاثیرگذار و راهنمای راه دانشگاه و صنعت دانست.
دکتر دیوسالار مدیر فرهنگی ضمن بیان نقشه راه سالانه حوزه فرهنگی، شرایط شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانشجویان و افزایش کمی و کیفی برنامه های حوزه فرهنگی به بیان شیوه انتخاب برگزیدگان حوزه نشریات فرهنگی و علمی پرداخت و کیفی سازی در محتوای نشریات فرهنگی را لازمه تحول در این حوزه یاد کرد.
مراد حسینی نماینده نشریات دانشجویی دانشگاه، با بیان اقدامات یک سال گذشته، تحولی نوین در محتوای نشریات دانشجویی را آرزو کرد.
در انتهای برنامه از نشریات برگزیده با توجه به شاخص‌های تعیین شده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نظر داوران جشنواره تجلیل به عمل آمد.
در حاشیه جشنواره دبیرخانه فرشتگان سلامت با محوریت تجلیل از شهدای مدافع سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی با حضور مسئولان استانی و مدیران دانشگاهی افتتاح شد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1482 بار   |   دفعات چاپ: 113 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر