زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه خوارزمی کلنگ زنی شد

 | تاریخ ارسال: 1399/2/28 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ به منظور رفاه حال دانشجویان پسر ساکن در خوابگاه های پردیس کرج؛ زمین چمن مصنوعی برای رشته ورزشی فوتبال کلنگ زنی شد.این مراسم با حضور آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس و هیات رئیسه محترم دانشگاه و به همت معاونت دانشجویی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه صورت گرفت.
آقای دکتر حبیبی رئیس دانشگاه ضمن اعلام این اقدام ورزشی و فرهنگی گفت: این زمین برای پاسخگویی به نیازهای ورزشی دانشجویان بویژه دانشجویان پسر دانشگاه در پردیس کرج طراحی شده است.
وی افزود: زمین چمن مصنوعی برای فعالیت ورزشی دانشجویان ساکن خوابگاه طی سه ماه آینده انجام می شود.
ایشان گفت: در اطراف زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت به عنوان ورزش مکمل ساخته می شود و امکان استفاده شبانه روزی برای برنامه هادر دانشگاه وجود دارد.
دکتر حبیبی در خاتمه تبیین کرد: اعتبار این طرح از محل اوراق خزانه تامین خواهد شد و ما امیدواریم با اتمام این پروژه گام موثری در فعالیت های ورزشی دانشجویان برداشته شود.
در ادامه آقای دکتر مسعود جوکار مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از طرح کلنگ زنی چمن مصنوعی در دانشگاه گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال در ابعاد ۲۰ در ۴۰ با هدف غنی کردن اوقات دانشجویان پسر ساکن خوابگاه در پردیس کرج و در راستای توسعه فعالیت های ورزشی و با توجه به سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1843 بار   |   دفعات چاپ: 196 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر