راهنمای جامع نرم افزار AnyDesk

 | تاریخ ارسال: 1399/1/23 | 

١-معرفی نرم افزار :
٢-نحوه نصب نرم افزار :
٣-راهنمای فوری جهت خدمت رسانی کارشناسان مرکز فاوا:

٤-معرفی پنجره اصلی نرم افزار AnyDesk :
٥-پذیرش اتصال به سیستم:
٦-مدیریت اتصال به سیستم:
٧-نحوه کنترل سیستم مقابل در نرم افزارAnyDesk  :
٨-تعریف رمزعبور(Password) بر روی نرم افزارAnyDesk:
٩-آشنایی با بخش تنظیمات برنامه AnyDesk:
 

١-معرفی نرم افزار :
نرم افزار AnyDesk، نرم‌افزار ارتباط از راه دور (ریموت) میباشد که شما را قادر می‌سازند به کامپیوتر یا موبایل دیگری دسترسی داشته باشید. این دسترسی از دستگاهی که هم‌اکنون با آن به اینترنت اتصال دارید انجام می‌شود. یکی از نکات امنیتی که در این نرم افزار به خوبی رعایت شده این است که اولاً شما موقع ریموت دادن می توانید دسترسی های طرف مقابل را محدود کنید ثانیاً شخص ریموت گیرنده هر کاری انجام دهد در دید شما است و نمی تواند بدون اطلاع شما به هیچ کدام از قسمت های کامپیوترتان دسترسی داشته باشد.
 

٢-نحوه نصب نرم افزار :
- در ابتدا پیش از شروع کار با نرم افزار AnyDesk  متناسب با سیستم عامل سیستم خود نرم افزار مربوطه را دانلود و بر روی دستگاه هایی که نیاز دارید، نصب کنید. نرم افزار AnyDesk تقریبا با تمام سیستم عامل هایی که هم اکنون وجود دارند سازگاری دارد. مجموعه این سیستم عامل ها شامل مواردی همچون ویندوز، مک او اس ایکس، اندروید، iOS، اوبونتو، لینوکس و غیره می‌شوند
لازم به ذکر است اگر شما بخواهید از سیستم خود به سیستم دیگری وصل شوید، باید بر روی هر دو سیستم،AnyDesk نصب شود.

- پس از دانلود نرم افزار،جهت نصب بر روی فایل با پسوند exe کلیک کنید.
 - پس از باز شدن صفحه زیر، مانندتصویر بر روی دکمه‌ی «Install Anydesk» کلیک کنید تا نرم افزار AnyDesk بر روی سیستم شما نصب شود.

- پس از کلیک بر روی«Install Anydesk» ، پنجره‌ای جدید برای شما باز می‌شود که باید محل نصب نرم افزار و تنظیمات دیگر مانند اضافه کردن آیکون برنامه و نحوه بروزرسانی نرم‌افزار را مشخص کنید که در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید. پس از مشخص کردن محل نصب برنامه و تنظیمات شخصی خود، بر روی «Accept & Install»کلیک کنید.

در صفحه‌ی جدید، روی کلید""Get Started  کلیک کنید تا بتوانید از نرم‌افزار استفاده کنید.
 
- پس از کلیک بر روی  "Get Started"وارد صفحه اصلی نرم افزار AnyDesk می شوید.
نکته: توجه کنید که تمامی این مراحل باید در سیستمی که می‌‌خواهید به آن متصل شوید نیز باید انجام شود.
 
٣- راهنمای فوری جهت خدمت رسانی کارشناسان مرکز فاوا:

مراحل زیر جهت خدمت رسانی و  اتصال به سیستم شما توسط کارشناسان مرکز فاوا مورد نیاز می باشد:
- در ابتدا نرم افزار متناسب با سیستم عامل سیستم خود را دانلود و بر روی فایل با پسوند exe جهت نصب کلیک کنید(راهنمای نصب بخش ٢)
- پس از نصب برنامه پنجره زیر برای شما نشان داده می شود.که جهت اتصال به سیستم شما،
آی دی آدرس سیستم خود را  در قسمت This Desk (در تصویر١) برای کارشناس فاوا بخوانید یا ارسال کنید.
 

- پس از وارد کردن آی دی آدرس شما توسط کارشناس فاوا در سیستم خود، صفحه زیر بر روی سیستم شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی Accept اتصال بین سیستم ها برقرار می گردد. (پذیرش اتصال بخش ٥)

- در ادامه راهنمای کامل برنامه توضیح داده شده است.
 

٤-معرفی پنجره اصلی نرم افزار AnyDesk :
بخش های مهم این صفحه که که در شکل شماره گذاری شده است عبارتند از:
- بخش اول (This Desk) شامل آی دی آدرس سیستم شما است که باید برای طرف مقابل بخوانید یا ارسال کنید تا بتواند به سیستم شما متصل گردد.
-بخش دوم (Remote Deskاگر شما می خواهید به سیستم شخصی که از برنامه AnyDesk استفاده می کند، متصل شوید باید آی دی  آدرس او را در این بخش دوم وارد نموده و بر روی گزینه Connect ( بخش سوم ) کلیک کنید.
-در بخش چهارم لیست سیستم هایی که اخیراً به آنها متصل شده اید نمایش داده می شود و برای اتصال های بعدی، نیازی نیست تا آی دی شخص مقابل را مجدداً وارد نمایید.
- در بخش پنجم زمانی که اتصال شما به اینترنت و نرم افزار برقرار است مطابق تصویر بخش پنجم عبارت "AnyDesk Ready" مشاهده می گردد.
 
٥-پذیرش اتصال به سیستم:
پس از اینکه شناسه اتصال (آی دی سیستم ) خود را در اختیار کاربر ریموت گیرنده قرار دادید منتظر بمانید. زمانی که طرف مقابل درخواست اتصال به کامپیوتر شما را ثبت کند پنجره زیر برای شما نشان داده می شود :
- در بخش اول نام، تصویر و آی دی سیستم شخصی که می خواهد به سیستم تان متصل شود برای شما نمایش داده می شود.
- در بخش دوم، می توانید مشخص کنید که طرف مقابل چه دسترسی هایی داشته باشد، در صورت لزوم می توانید این دسترسی ها را محدود کنید. در ادامه هر کدام از این دسترسی ها معرفی می گردد :

 
 Allow to take control : اگر این گزینه تیک داشته باشد، طرف مقابل می توانید سیستم شما را کنترل کند و در حقیقت به تمام بخش های سیستم شما دسترسی داشته باشد. زمانی که شما تیک این گزینه را بردارید طرف مقابل نمی تواند هیچ کنترلی را بر روی سیستم شما داشته باشد و فقط می تواند تصویر را مشاهده کند. اما هر کلیکی که بر روی هر نقطه ای از سیستم شما انجام داده شود، به شما نمایش داده می شود.
⯇ Allow to use clipboard : اگر این گزینه تیک داشته باشد، امکان را به شما داده می شود که بتوانید بین دو سیستم عمل Copy & Past را برای انتقال فایل و یا انتقال متن انجام دهید. طبیعتا با برداشته شدن تیک این گزینه امکان انتقال فایل یا متن بین دو سیستم غیر فعال می شود.
⯇  Allow to use file manager:  اگر این گزینه غیر فعال باشد طرف مقابل نمی تواند فایلی را از کامپیوتر خودش به کامپیوتر شما یا از کامپیوتر شما به کامپیوتر خودش منتقل کند. در صورت فعال بودن این گزینه خیلی نگران نباشید زیرا کاربر ریموت گیرنده هر چیزی را که بخواهد منتقل کند باید جلوی چشمان شما کپی کند پس نمی تواند یواشکی چیزی را بردارد.
⯇ Allow to hear sound: اگر این گزینه تیک داشته باشد، صداهای سیستم شما مانند صدای موزیک و … برای طرف مقابل فرستاده می شود. اگر نمی خواهید صدای سیستم شما برای طرف مقابل ارسال شود باید تیک این گزینه را بردارید. 
⯇  : Allow to lock desktop on session end اگر این گزینه فعال باشد ریموت گیرنده می تواند پس از پایان کارهایش کامپیوتر شما را قفل کند. برای مواقعی مفید است که شما بعد از ریموت دادن از کنار کامپیوتر خود می روید و از طرف مقابل می خواهید بعد از اتمام کارش کامپیوترتان را قفل کند تا اطرافیان نتوانند وارد سیستم شما بشوند.
⯇  : Allow to record sessionاین اجازه را به کاربر می دهد که از کامپیوتر شما و کارهایی که انجام می دهد فیلم گرفته و ذخیره کند.
در بخش سوم با کلیک بر روی "Accept" ، شما با طرف درخواست طرف مقابل برای ورود به سیستم خود موافقت می کنید. پس از موافقت شما با این درخواست کاربر به سیستم شما دسترسی خواهد داشت.

- در بخش چهارم با کلیک برروی "Dismiss" به معنای مخالفت شما با ورود طرف مقابل به سیستم شماست. چنانچه شما نمی خواهید که کاربر مقابل به سیستم شما وارد شود، کافی است روی این گزینه کلیک کنید.

در نهایت پس از کلیک بر روی بخش سوم "دکمه‌ی Accept " صفحه‌ی سیستم دوم، بر روی مانیتور شما در محیط برنامه‌ی AnyDesk ظاهر می‌شود. حال اتصال برقرار است و می‌توانید هر تنظیمات و تغییراتی را که می‌خواستید، از هر نقطه‌ای از جهان بر روی سیستم طرف مقابل اجرا کنید.
 
٦-مدیریت اتصال به سیستم:
هنگام پذیرش درخواست اتصال به سیستم صفحه زیر برای شما نمایش داده می شود.
بخش های مهم این صفحه که که در شکل شماره گذاری شده است عبارتند از:
-در بخش اول مدت زمان اتصال طرف مقابل به سیستم شما نمایش داده می شود.

-در بخش دوم با کلیک بر روی گزینه Disconnect  اتصال شخص مقابل را به سیستم خود قطع می کنید.
-در بخش سوم با کلیک بر روی گزینه Open Chat Log، گفتگوهای انجام شده بین شما و شخص مقابل در قالب یک فایل txt برای شما نمایش داده می شود.
-در بخش چهارم رویدادها و گفتگوهای هر اتصال نمایش داده می شود. به عنوان مثال این بخش نمایش می دهد که اتصال با موفقیت انجام شد.
-در بخش پنجم شما می توانید با طرف مقابل خود به صورت آنلاین گفتگو کنید. پس از نوشتن متن خود کافی است روی علامت فلش در سمت راست کلیک کنید یا بر روی دکمه Enter کیبورد خود بزنید، تا متن شما برای طرف مقابل ارسال شود.

 
٧-نحوه کنترل سیستم مقابل در نرم افزارAnyDesk :
پس از اتصال دو کامپیوتر، هر کاری که در کامپیوتر مقصد انجام شود توسط شما قابل مشاهده است. همان‌طور که در تصویر زیر پیدا است، در قسمت بالای پنجره می‌توانید آدرس کامپیوتر مقصد را مشاهده کنید. در کنار آدرس نیز نوار ابزاری با گزینه‌های کنترلی را مشاهده می‌کنید که در ادامه هر یک توضیح داده شده است.
-در بخش اول، پنجره های مختلف به صورت Tab نمایش داده می شود. شما با کلیک بر روی + می توانید هم زمان به چند سیستم دیگر نیز متصل شوید.
-با
کلیک بر روی بخش دوم (Chat)، پنجره ی کوچک باز می شود و گفتگوهای شما و طرف مقابل نمایش داده می شود. چنانچه شخص مقایل برای شما پیامی ارسال کند، این بخش به صورت چشمک زن با رنگ های آبی تیره و خاکستری نمایش داده می شود.
-با کلیک بر روی بخش سوم (keyboard settings)، پنجره ای کوچک باز می شود و تنظیمات کیبورد برای شما نمایش داده می شود.
- با کلیک بر روی بخش چهارم (Actions)، به چند گزینه دسترسی خواهید داشت که هرکدام را توضیح خواهیم داد:
Switch side: این امکان را می دهد که نحوه اتصال بین سیستم شما و سیستم طرف مقابل را جابجا کند، یعنی اگر کسی به سیستم شما متصل شده باشد با انتخاب این گزینه شما می توانید به سیستم مقابل متصل شوید.
Ctrl+Alt+Del : اگر سعی کنید با کیبورد خود در سیستم کاربر Ctrl+Alt+Delete بزنید به جای سیستم کاربر در سیستم خودتان Ctrl+Alt+Del زده می شود. اگر می خواهید در سیستم کاربر این عملیات انجام شود از این منو استفاده کنید.
Take Screenshot: این امکان را می دهد که از صفحه سیستم طرف مقابل عکس بگیرید و در سیستم خود ذخیره کنید. عکس ها در دسکتاپ سیستم شما ذخیره می شود.
 :Restart remote computer با این گزینه می توانید سیستم مقابل را، راه اندازی مجدد (ریستارت) کنید.
 
-با کلیک بر روی بخش پنجم(Display settings چند گزینه برای شما نمایش داده می شود که مهمترین گزینه ها را توضیح می دهیم :
 :Fullscreen mode تصویر سیستم مقابل به صورت تمام صفحه در سیستم شما نمایش داده می شود. در این حالت برای دسترسی به منو و گزینه ها می بایست موس خود را به سمت مرکز و بالای صفحه ببرید تا گزینه های خروج از حالت تمام صفحه یا منوی دسترسی سریع برای شما نمایش داده شود.
Original : تصویر سیستم مقابل به همان صورت و در همان اندازه اصلی خودش در سیستم شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال اگر رزولیشن سیستم شما با سیستم طرف مقابل متفاوت باشد، تصویر به درستی برای شما نمایش داده نمی شود.
Stretch: تصویر سیستم مقابل بر اساس رزولیشن سیستم شما به صورت کامل نمایش داده می شود تا مشکلی در کنترل سیستم به وجود نیاید.
Auto-Adapt resolution: با انتخاب این گزینه، رزولیشن سیستم طرف مقابل با رزولیشن سیستم شما برابر می شود. مطمئنا پس از انتخاب این گزینه، تغییری بین حالت های Original و Stretch وجود نخواهد داشت.
: Best audio/video qualityصدا و تصویر بهترین کیفیت ممکن را دارند. انتخاب این گزینه فقط وقتی پیشنهاد می شود که هر دو سیستم اینترنت پر سرعتی دارند.
Balanced: حد میانگینی بین سرعت و کیفیت قائل می شود به طوری که هم کیفیت تصویر خوب باشد هم سرعت بد نباشد.
Optimize reaction time: کیفیت را تا حد ممکن ضعیف می کند تا سرعت کار بهترین حالت باشد. اگر اینترنت ضعیفی دارید بهتر است از این گزینه استفاده کنید.
 Show remote cursor: با تیک زدن این گزینه، نشانگر موس طرف مقابل هنگام حرکت به شما نمایش داده می شود.
-با کلیک روی بخش ششم(Permissions)، گزینه هایی برای کنترل سیستم مقابل برای شما نمایش داده می شود، که هر کدام را توضیح خواهیم داد :
Transmit sound : اگر این گزینه تیک داشته باشد، صداهای سیستم طرف مقایل مانند صدای موزیک و … برای شما پخش می شود. اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد باید تیک این گزینه را بردارید.
Control mouse and keyboard : اگر تیک این گزینه برداشته شود، شما دیگر نمی توانید به سیستم طرف مقابل دسترسی داشته باشید و موس و کیبورد شما در سیستم طرف مقابل عمل نخواهد کرد. یعنی فقط می توانید ببینید که طرف مقابل چه کاری انجام میدهد.
Synchronize clipboard : اگر تیک این گزینه برداشته شود، امکان انتقال فایل و متن بین دو سیستم غیرفعال می شود.
Block user’s input : اگر این گزینه تیک داشته باشد، دسترسی طرف مقابل به موس و کیبورد قطع می شود و فقط شما می توانید روی سیستم طرف مقابل کنترل داشته باشید. البته این در صورتی است که طرف مقابل در زمان اتصال با انتخاب گزینه Allow to block keyboard and mouse این دسترسی را به شما داده باشد.
Lock remote account on session end: این گزینه را فعال کنید تا هر وقت از سیستم کاربر خارج شوید به طور خودکار کامپیوترش قفل شده و صفحه Login ویندوز باز شود.

با کلیک روی بخش هفتم،  می توانید فایل های دلخواهتان را بین کامپیوتر خود و کامپیوتر مقابل جابجا کنید. همان طور که در شکل مشخص شده با کلیک روی این گزینه صفحه‌ای به شما نشان داده می‌شود که در سمت چپ فهرستی از فایل‌های موجود روی رایانه‌ی شما و در سمت راست فهرستی از فایل‌های موجود روی رایانه‌ی مقصد دیده می‌شوند. برای اشتراک‌گذاری، فایل موردنظر را انتخاب کرده و روی گزینه‌ی Upload کلیک کنید  .
فرایند دریافت فایل، بسته به حجم فایل‌ها مدتی به طول می‌انجامد. با دیدن کلمه‌ی Finished می‌توانید از تکمیل شدن فرایند دریافت فایل آگاه شوید و فایل مربوطه در سمت راست(رایانه‌ی مقصد) نمایش داده می شود.
 
٨-تعریف رمزعبور(Password) بر روی نرم افزارAnyDesk:
در این برنامه هر زمانی که بخواهیم به سیستمی از راه دور متصل شویم باید کسی اتصال را بپذیرد و بر روی Accept کلیک کند تا اتصال برقرار شود. اما اگر بخواهیم بدون کلیک بر رویAccept  اتصال برقرار شود در ابتدا باید طرف مقابل یک رمز عبور تعریف کند تا زمانی که کسی قصد اتصال را به سیستم را داشت بجای انتخاب گزینهAccept    با وارد کردن رمز عبور به صورت خودکار به سیستم متصل شود.

-برای این کار همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید ابتدا بر روی گزینه ""Set password for unattended access کلیک کنید.

 
-پس از کلیک بر روی آن، صفحه‌ای مانند تصویر زیر برای شما نمایان می‌شود که می‌توانید برخی تنظیمات شخصی خود را در آن وارد کنید. در قسمت «Unattended access»، گزینه‌ی «Enable Unattended access»  را فعال کنید.

 
-حالا در این پنجره شما باید در فیلد Password رمز خود را وارد نمایید و در فیلد Confirm Password همان رمز را مجددا وارد کنید و بر روی گزینه Apply کلیک کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور شما نباید ساده باشد. جهت حفظ امنیت سیستم شما، رمز عبور انتخابی باید حداقل ۸ حرف بوده و ترکیبی از حروف لاتین بزرگ و کوچک و عدد و علائم (– و + و * و …) باشد.
-حال نرم افزار AnyDesk نصب شده روی سیستم شما یک رمز عبور دارد و هر فردی بخواهد به آن متصل شود، باید رمز عبور آن را وارد نماید.خوبی این روش این است که اگر کسی بخواهد به سیستم شما متصل شود، دیگر به تایید شما نیاز ندارد و همچنین برعکس آن نیز ممکن است. اگر سیستمی که می‌خواهید به آن متصل شوید، یک رمز عبور را تعریف کند، دیگر نیازی به تایید فرد مقابل ندارید و می‌توانید با وارد کردن ر مز عبور آن، به سیستم دوم متصل شوید. البته در قسمت تنظیمات رمز عبور می‌توانید نحوه‌ی اتصال و سطح دسترسی فرد متصل شده را تعریف کنید.
 
٩-آشنایی با بخش تنظیمات برنامه AnyDesk:
- در ابتدا مطابق تصویر زیرsettings  برنامه را انتخاب نمایید.

 
-بعد از کلیک وارد صفحه زیر می شوید که هر یک موارد توضیح داده می شود.

 
١-User Interface: این بخش به شما کمک می کند که تنظیمات مربوط به ظاهر نرم افزار را تعیین کنید. به عنوان مثال شما می توانید زبان نرم افزار AnyDesk را در این قسمت مشخص کنید. کادر "miscellaneous" مربوط به تنظیمات متفرقه جزیی است. مثلاً انتخاب آی دی یا نام مستعار برای آدرس سیستم در این قسمت تعیین می شود.
٢-Security: این بخش تنظیمات مربوط به امنیت است. برای تغییر در تنظیمات نرم افزارAnyDesk همان طور که در شکل می بینید می بایست در ابتدا بر روی گزینه قرمز بالای صفحه"Unlock Security settings" کلیک کنید.

-پس از کلیک بر روی گزینه گفته شده، صفحه ای جدید برای شما باز می شود که امکان تغییر تنظیمات را به شما می دهد.

قسمت اول تنظیمات "Interactive Access" است. سه گزینه در این قسمت وجود دارد:
: Allow alwaysهر زمانی پیغام ورود یک کاربر دیگر به سیستم شما را نشان می دهد.
Allow only if AnyDesk window is open : فقط زمانی که پنجره نرم افزار AnyDesk شما باز است، به شما پیغام ورود شخص دیگر به دسکتاپ تان را نشان می دهد.
:Disableدر هیچ حالتی پیغام نشان داده نمی شود.

در بخش دوم این قسمت "Unattended Access" با در نظر گرفتن پسورد برای اتصال، از دسترسی ناخواسته دیگران به دسکتاپ خود جلوگیری کنید. برای تنظیم پسورد گزینه "Enable unattended access" را تیک دار کنید.

بخش سوم "Standard Permissions of Remote Users"می باشد که میزان دسترسی کاربر مهمان به سیستم شما قابل کنترل است. در این قسمت شما می توانید با تیک دار کردن یا نکردن هر یک از گزینه ها، میزان دسترسی را محدود کنید.
بخش چهارم "Updates" به شما امکان تعیین زمان آپدیت نرم افزار AnyDesk را می دهد. فعال بودن گزینه "Keep AnyDesk automatically up-to-date" نرم افزار شما را همیشه در حالت به روز شده قرار می دهد.
٣- Privacy: همان حریم خصوصی است. در این بخش شما می توانید اطلاعاتی که به طرف مقابل تان نمایش داده می شود را انتخاب کنید:
:User Nameنام کابری نمایش داده شده در پنجره اتصال.
User Image: عکس کاربری که در پنجره اتصال نمایش داده می شود.
 :Desk Previewاین گزینه به شما اجازه می دهد که پیش نمایش عکس هایی که در Quick   Dial نمایش داده می شوند را تنظیم کنید.
Screenshot Path: این گزینه به شما اجازه می دهد مسیری که برای اسکرین شات ها استفاده می کنید را تنظیم کنید
.

 
٤- Display: در این سربرگ شما می توانید گزینه هایی که برای نمایش دسکتاپ از راه دور در طول یک جلسه استفاده می شود را پیدا کنیدکه گزینه ها عبارتند از :
:Quality تعادل میان کیفیت و زمان عکس العمل را متعادل می کند.
Visual Helpers: نمایش مکان نما ریموت، تغییر اندازه پنجره و کلیدهای میانبر برای انتقال را تعریف می کند.
View Mode: این گزینه به شما اجازه می دهد تا نحوه دسکتاپ ریموتی که در کامپیوتر شما نمایش داده شده است را تنظیم کنید.
 Hard Ware Acceleration: این گزینه به شما اجازه می دهد مد سرعت سخت افزاری را تغییر دهید.
Individual Settings: این گزینه به شما اجازه می دهد که بین تنظیمات سفارشی و تنظیمات پیش فرض اعتدال ایجاد کنید
.
Audio-٥ : در این قسمت شما می توانید تنظیمات انتقال صدا را انجام دهید:
 :Transmissionاین گزینه به شما اجازه می دهد تا تنظیم کنید که چه صدایی هنگام دسترسی به دسکتاپ شما منتقل شود.
Output: این گزینه  اجازه تعیین خروجی صدا برای زمانی که به سیستم میزبان متصل شده اید را انجام می دهد.

 
Connection-٦ : در این بخش، شما می توانید تنظیمات مربوط به پروکسی را انجام دهید:
General: این گزینه به شما اجازه می دهد تا پورت محلی را به عنوان کانکشن ورودی تنظیم کنید.
:HTTP proxy در این قسمت می توانید مشخص نمایید هرگز از سرور پروکسی استفاده نشود و یا سعی در شناخت سرور پروکسی نماید و یا از سرور پروکسی مشخصی استفاده نماید.
درصورتی که تمایل به استفاده از سرور پروکسی مشخصی باشید می بایست اطلاعات آن را به همراه شماره پورت مربوط به آن وارد نمایید
.
٧- File transfer: این تب مربوط به انتقال داده ها است که شامل گزینه " Show parent folder in file list " می باشد که نمایش یا عدم نمایش فولدر منبع قابل تنظیم است.

٨- Recording: این تب تنظیمات مربوط به فیلم برداری از صفحه است که موارد زیر قابل تنظیم است:
 :Start session recording when a session startsشروع فیلم برداری از صفحه بعد از اتصال به سیستم میزبان
: Record incoming sessions فیلم برداری از صفحه نمایش ، زمانی که به سیستم شما متصل شده اند.

٩- Printer: تنظیمات مربوط به پرینتر در این بخش قابل تنظیم است




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 57869 بار   |   دفعات چاپ: 895 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر